Luku kesken.
Unohdin vaihtaa kuva-asetukset, anteeksi. :/
Ensimmäinen päivä:
486612.jpg
Olen Serena Wood.
Olen Horoskoopiltani Kalat, ja tavoitteeni on tietotavoite.

486617.jpg
Rahoillani rakensin itselleni talon. Joskus tähän vielä nousee unelmalinna!

486618.jpg
Heti taloon päästyäni rakko alkoi hälyttää punaista.
Taksimatka oli kestänyt monta tuntia, joten juoksin
viivana vessaan.

486625.jpg
Suuntasin vessareissun jälkeen nälkäisenä keittiöön tekemään muroja. Heiluttelin metallilusikkaa murheissani murokupissa. Ajattelin työpaikkaani, enkä varmasti ikinä löytäisi samanlaista uutta.

486630.jpg
Päätin kuitenkin käydä katsomassa, löytyisikö lehdestä mielenkiintoista työtä.

486631.jpg
Muistin kuitenkin, että olin tilannut taksin, joten jätin lehden paikoilleni ja kapusin taksin kyytiin. (Anteeksi, en muistanut ottaa taksin tilauksesta kuvaa.)

486633.jpg
Heti tontille päästyäni törmäsin mukavaan tyttöön nimeltä Sirkku. Ýhteisiä puheenaiheita löytyi paljonkin.

486634.jpg
Löysin kioskilta myös mukavanoloisen miehen, Gullikin. Gullik tosin ei tainnut pitää jutuistani...

486638.jpg
... Enkä minä liioin välittänyt hänestä. Ei, Gullik ei ole minulle oikea mies.

486640.jpg
Päätin siis mennä tilaamaan taksin kotiin.

486643.jpg
Kotiin tultuani menin Suihkuun. (En tiedä, miten tuo ihme Sensuurikoodi otetaan päältä, joten tässä tulos. :D )

486653.jpg
- Heihei roskat, ei sitten nähdä enään! Naureskelin ja vilkutin pönttöön.
(Anteeksi, seinät alhaalla) Minulle kotiutuminen ei ole ollut vaikeaa,
en vain meinaa löytää sopivaa rahako... eikun siis miestä.

486630.jpg
Sitten päätin etsiä uudestaan töitä, ja löysinkin niitä lainvalvonta uralta.
(Taas seinät alhaalla, anteeksi..)

487162.jpg
Työpaikan etsinnän jälkeen minun piti soittaa jonnekin. Mutta minne?
-Voisin pitää vaikka pienet bileet, Serena tuumi ja näppäili Benjaminin ja Sirkun numerot ja huusi puhelimeen:
"TÄNNE NÄIN NYT JA HETI TAI MUUTEN ... !!" Ja sitten katkaisi puhelun.

 

487169.jpg
Kutsutut vieraat saapuivat (Benjaminia lukuun ottamatta), ja aloin vitsailla Sirkulle.
-Oikeesti. Kerran mun serkku teki nääin ison munakkaan. Nii ja sit se munakas räjähti! Huudahdin.

487175.jpg
Hääsin kuitenkin Sirkun ja muut pois, koska minun piti päästä ....

487185.jpg
... käymään suihkussa.


Ja sitten menin nukkumaan. (Kuvaa ei löytynyt MISTÄÄN).

Toinen päivä
487190.jpg
Heti herättyäni, klo 1:39, menin jumppaamaan. Sotilaana minulla piti olla hyvä kunto.

En kerkeä jatkaa, on PAKKO mennä.